REKLAMACJE
Gwarancja
“door to door”
Wszystkie produkty PEMPA oraz Microlife objęte są gwarancją “door to door”. Oznacza to, że w przypadku zgłoszenia reklamacji, wysłany przez nas kurier odbiera sprzęt bezpośrednio od pacjenta lub apteki, a po procesie reklamacyjnym urządzenie wraca do rąk zgłaszającego reklamację.
Kto zgłasza reklamację?
Zdecydowanie zalecamy, by pacjent sam zgłaszał reklamację urządzeń PEMPA i Microlife. Zgłoszenie reklamacji przez aptekę to dodatkowa praca związana z obsługą pacjenta, kontaktem z przedstawicielem lub serwisem, co w rzeczywistości wydłuża proces reklamacji. Dlaczego warto przekonać pacjenta do zgłoszenia reklamacji telefonicznie bądź online? To zdecydowanie skraca jej czas!
Proces reklamacji
Zgłoś usterkę w autoryzowanym serwisie PEMPA i Microlife Polska, dzwoniąc pod numer 801 811 811 – konsultant ustali czas i sposób odbioru przesyłki przez kuriera firmy spedycyjnej.
Umieść sprzęt wraz ze wszystkimi akcesoriami w oryginalnym opakowaniu, dołącz kartę gwarancyjną i dowód zakupu.
Po rozpatrzeniu reklamacji przesyłka zostanie odesłana na adres nadawcy.