REKLAMACJE

REKLAMACJE

Gwarancja
“door to door”

Wszystkie produkty PEMPA oraz Microlife objęte są gwarancją “door to door”. Oznacza to, że w przypadku zgłoszenia reklamacji, wysłany przez nas kurier odbiera sprzęt bezpośrednio od pacjenta lub apteki, a po procesie reklamacyjnym urządzenie wraca do rąk zgłaszającego reklamację.

Kto zgłasza reklamację?

Zdecydowanie zalecamy, by pacjent sam zgłaszał reklamację urządzeń PEMPA i Microlife. Zgłoszenie reklamacji przez aptekę to dodatkowa praca związana z obsługą pacjenta, kontaktem z przedstawicielem lub serwisem, co w rzeczywistości wydłuża proces reklamacji. Dlaczego warto przekonać pacjenta do zgłoszenia reklamacji telefonicznie bądź online? To zdecydowanie skraca jej czas!

 

Proces reklamacji

Zgłoś usterkę w autoryzowanym serwisie PEMPA i Microlife Polska, dzwoniąc pod numer 801 811 811 – konsultant ustali czas i sposób odbioru przesyłki przez kuriera firmy spedycyjnej.

Umieść sprzęt wraz ze wszystkimi akcesoriami w oryginalnym opakowaniu, dołącz kartę gwarancyjną i dowód zakupu.

Po rozpatrzeniu reklamacji przesyłka zostanie odesłana na adres nadawcy.

Zgłaszanie reklamacji online serwis.chde.pl